Gå till innehåll

Karin Landén

Namn: Karin Landén

Uppgift i styrelsen: Suppleant

Hästbakgrund: Började rida på KRK 1989 och då var älsklingshästen ponnyn Grynet. Det har blivit många år på ridskolan och några medryttarhästar sedan dess. Sommaren 2020 blev en dröm sann och jag köpte min första egna häst, Lindsay. Tyvärr fick vi ta bort henne hösten 2021 så tiden med henne blev kort. Rider nu på ridskolan torsdagar och varannan onsdag och hjälper till med privathästen Leo. Drömmen är att tävla svår dressyr och dit ska jag! :-)

Familj: Gift med Fredrik, 2 tonårssöner, 3 bonusdöttrar varav 2 vuxna och katten Findus.

Arbete: Administratör på Wermlands Byggplåt

Djur: Katten Findus, Lindsay som bor i hästhimlen, och Atle som bor i hundhimlen.

Fritid: Familjen med aktiviteter och fix med vårt hus. Mindre tid i stallet just nu men hästarna får ca 4 dagar i veckan och är min källa till energi och återhämtning.

Publicerad: 2022-12-28

Senast uppdaterad: 2022-12-28